Menu Sluiten

Garantie en klachten

Wij streven ernaar om je optimaal koopgemak te bieden. Onze site en onze klantenservice zijn erop gericht je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het winkelen. Heb je suggesties, klachten of vragen over technische zaken omtrent de webshop en ons bestelproces dan kun je ons bereiken via service@ampliocare.nl.

Uiteraard heb je bij alle door ons geleverde producten recht op garantie. De duur van de garantie staat vermeld bij elk product in deze webshop en is altijd minimaal 1 jaar. Dit geldt voor alle fabrikanten/leveranciers. Wanneer de fabrikant/leverancier van jouw product alleen fabrieksgarantie levert dien je jouw product in verband met garantie retour te zenden. Voor meer informatie over het retourproces verwijzen we je naar de retourneren en service pagina.

Afhankelijk van het betreffende product zullen wij je binnen 5 werkdagen uitsluitsel geven over de te volgen procedure. Deze periode is nodig om je klacht intern op ontvankelijkheid na te gaan. Met betrekking tot je klachten kunnen wij nader aangeven:

  • Iedere klacht nemen wij serieus
  • Jouw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
  • Op grond van uw klacht wordt actie ondernomen
  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van je klacht uitsluitsel over de te volgen procedure

Worden er kosten in rekening gebracht bij garantie of annulering?

Indien jouw product nog niet door ons is verzonden en je wil jouw bestelling annuleren dan worden geen kosten in rekening gebracht. Indien verzending al heeft plaatsgevonden dan kun je de bestelling weigeren en worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht. Zowel bij annulering na ontvangst als bij fabrieksgarantie dien je er zelf zorg voor te dragen dat de bestelling retour gezonden wordt. Zie onze pagina retourneren en service voor meer informatie hierover.